Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/gym/domains/svmgymnastiek.nl/public_html/include/class/alstro.class.php on line 223

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/gym/domains/svmgymnastiek.nl/public_html/include/class/alstro.class.php on line 208
Corona protocol
  Fijne feestdagen
Coronaprotocol Update 14-08-2020

Aanstaande maandag starten de lessen weer voor gym! Gelukkig mogen we weer in de sporthal gaan gymmen.

Omdat we nog steeds te maken hebben met Corona heeft de gemeente een protocol voor gebruikers van de sporthal opgesteld.

In deze mail delen we een aantal regels waar een ieder zich aan moet houden om samen veilig te sporten.

• Groepen die na elkaar les hebben gebruiken verschillende kleedruimtes, op de deur van de kleedruimte staat vermeld welke groep waar mag omkleden
  • Kom zoveel mogelijk in gymkleding naar de sporthal, met bijvoorbeeld een trainingspak eroverheen, zodat je maar kort in de kleedruimte hoeft te zijn.
  • Kom ook niet eerder dan 10 minuten voor de aanvangstijd van de les naar de sporthal.
  • Kinderen worden in de kleedruimte opgehaald door de leidster en na de les ook weer naar de kleedruimte gebracht.
  • Ouders mogen helpen bij het omkleden, zij gaan niet mee naar de sportzaal. Wachten in de kleedruimte tijdens de les mag.
  • Let op: ouders moeten 1,5 meter afstand houden tot elkaar in de kleedruimte.
  • Geen ouders op de tribune tijdens de lessen.
  • Handen reinigen bij binnenkomst.
  • Om te zorgen dat de kinderen alle oefeningen veilig kunnen doen mogen leidsters hen helpen waar nodig.
Komt jouw kind zelfstandig naar de les? Leg de regels dan ook vooraf uit aan je zoon of dochter.

We hopen er zo samen een sportief jaar van te maken!

Dank voor jullie medewerking.

Hartelijke groet,

bestuur en leidsters SVM gymnastiek
Sporthal 'De Triangel' | Maanhuizenlaan 10 | 8316 AB Marknesse | Tel: 0527- 203385 info gymnastiekmarknesse@hotmail.com
Privacy Verklaring