Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/gym/domains/svmgymnastiek.nl/public_html/include/class/alstro.class.php on line 223

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/gym/domains/svmgymnastiek.nl/public_html/include/class/alstro.class.php on line 208
Puntdiensten
  Fijne feestdagen
De Gymnastiek is een onderdeel van SVM (sportvereniging Marknesse) daarom staat de afdeling gymnastiek ook ingeroosterd voor de bardiensten bij sportpark de Punt. Een vereniging kan immers alleen bestaan als er voldoende vrijwilligers zijn die de vereniging draaiende houden.

Daarom worden alle ouders/verzorgers van onze leden één keer per seizoen (augustus t/m juni) ingeroosterd voor een bardienst. Dit kan een ochtend of een middagdienst zijn.

Voor deze bardiensten ontvang de afdeling gymnastiek een financiële bijdrage. Daarmee hebben wij budget om nieuwe materialen te bestellen. Zo hebben we al een mooie nieuwe opblaasbare balk en balkverbreder gekocht, waardoor de kinderen nog beter em met meer plezier kunnen oefenen!

Lukt het niet op de geplande datum te helpen, dan graag ruilen met iemand anders zodat we voor de puntdienst wel op voldoende mensen kunnen rekenen. Tijdens elke dienst is er altijd iemand vanuit het bestuur of een vaste vrijwilliger die weet hoe alles loopt.

Indien er sprake is van eventuele coronamaatregelen houden wij er uiteraard rekening mee in de Punt. De regels daarvoor worden van tevoren toegezonden of ter plekke doorgenemen tijdens de bardienst.
Sporthal 'De Triangel' | Maanhuizenlaan 10 | 8316 AB Marknesse | Tel: 0527- 203385 info gymnastiekmarknesse@hotmail.com
Privacy Verklaring